Τρίτη

Every dog has its day...

Θα γυρίσει ο τροχός θα επιδωθεί σε σεξουαλικές περιπτύξεις και ο φτωχός. Και μάλιστα με ενεργητικό επιτέλους ρόλο. Laquelle surprise. Τέτοια να μας λέμε να πέρνουμε τα κατακάθια πιο ελαφρά. Γιατί από τη στιγμή που είμαστε στον πάτο, τα κατακάθια επάνω μας θα κάτσουν. Όλη η Ελλάδα βάφτηκε μπλε. Δεν πα να βαφόταν και μπορδοροδοκόκκινο; Στο σχολείο μας έμαθαν για πατρίδες και λοιπά. Την πατρίδα μου την κάνουν οι συμπατριώτες μου και όχι η δήθεν ιστορία. Οι συμπατριώτες μου είναι μια συνεχής απογοήτευση. Μόνη λύση να αποδημήσουμε προς Βορράν μιας και η κοινωνική δομή εκεί σου επιτρέπει να μην πας από εγκεφαλικό στα 30 σου. Μήπως αν βαφόταν η Ελλάδα πράσινη καλύτερα θα ήταν; Ο Έλληνας φταίει, η ράτσα του. Κι ακόμα περιμένει "να γαμήσει ο φτωχός". Γαμάει, πως δε γαμάει, απλά γαμάμε ο ένας τον άλλον. Κι έτσι όπως είναι η δομή του κράτους μας, όταν θα κληθούν να γαμήσουν άλλοι, θα γαμήσουν τους άλλους που θα στηθούν. Αλλαξοκωλιές με μπλε και πράσινα καποτάκια. Η ελπίδα είναι το νούμερο ένα συστατικό για να μας κρατήσει μέσα σ' αυτόν το φαύλο κύκλο. Ε δε θα γυρίσει ο τροχός ουσιαστικά ποτέ. Every dog has its day, τη μέρα που θα το μαζέψει ο μπόγιας ή θα του ρίξουν φόλα. Εμείς είμαστε τα κοπρόσκυλα στον πάτο. Αυτοί που κατεβαίνουν στις πλατείες για να πανηγυρίσουν πολύχρωμες νίκες, αν δεν είναι μεγάλα βλήματα, είναι αυτοί που κάνουν την καλή ζωή. Και σε μια φτωχή χώρα για να κάνει τόσος κόσμος καλή και βολεμένη ζωή, μάλλον την κάνει σε βάρος κάποιων άλλων πολλών. Βάστα κοπροσκυλάκι, έχεις πολλά τσιμπούρια να ταϊσεις ακόμα. ΄Η απλά ξουτ!


Ε ρε ντέρτια που τα έχω. Και ούτε ασχολήθηκα καλά καλά με τις εκλογές.
Την επόμενη φορά υπόσχομαι πως θα είμαι συνεπής και θα λέω ο,τι μαλακία μου έρθει.

2 σχόλια:

desa είπε...

Χαίρομαι που έχω την τιμή να αφήσω το πρώτο σχόλιο στο μπλογκ σε. Τωρα αυτό ίσως να μην είναι και πολύ καλό, άλλα τι να κάνεις... Ωραία τα λες πάντως.Καλως ήρθες στην κοινότητα των μπλόγκερς. Όπως κάθε παιδί που ξέρω και αποκτά μπλογκ, έτσι και εσύ θα μπεις με τη μορφή λινκ στο ιστολόγιο μου κατευθείαν, χωρίς εξετάσεις. Άλλωστε αυτές τις έδωσες στην Καβάλα ,εξού και η συμπάθει που τρέφω για εσένα.

anemmano είπε...

Καλή αρχή ρε μούτρο, περιττό να πώ οτι είσαι πολύ τυπάς με το τελευταίο look σου, τμήμα ηθών και έτσι. Καλές αναρτήσεις σου έυχομαι και ελπίζω το blog σου να είναι πάτημα για να ξεσπαθώνουμαι όσοι είμαστε κουρασμένοι απο τα σημερινά τεκτενόμενα. Overburn we are coming...

Ταλέντο

Ταλέντο
Με αγάπη...